Beylikdüzü Escort

Beyildüzü Escort Asuman

Selam millet ben Beyildüzü Escort Asuman olarak sizlere buraya hizmet vermek için geldim.

Ben Beyildüzü Escort olarak bu semti ve bu semte ki gençleri çok seviyorum canlarım benim.

Sizlere önce birazcık kendimden bahsettikten sonra başımdan geçen bir olayı anlatacağım beyler.

Benim yaşım 32,boyum 1.67,kilom 67 balık etli tatlı güzel bakımlı temiz bir hatunum kaçırmayın beni.

Şimdi beyler ben sizlere önceden bunu söylemek istiyorum ben evde tek değilim geldiğiniz zaman kardeşimde var evde.

Kardeşim derken erkek kardeşim oda benim yanımda iş yapıyor sonra geldiğiniz zaman bana boş yapmayın tamam mı.

Beyildüzü Escort Asuman Kızıyor

Beyler ben Beyildüzü Escort Asuman olarak şimdi sizlere neye kızdığımı alt tarafa yazacağım canlar.

Gençler benim evime gelen bir çok kişi işte tam iş üzerindeyken keşke kardeşin olmasaydı gibi kelimeler söylüyor.

Bende kardeşim olmasaydı ne yapacaktın anlamadım beni öldürüp organlarını mı satacaksın ne yapacaksın.

Bana hayır ya neden seni öldüreyim sadece böyle yavaş yavaş yapmazdım bu işi seni bağırta bağırta sikerdim.

Kardeşim sen zaten müşterisin bana para kazandırıyorsun kardeşim sana neden ben bağırdığım zaman vursun.

Öyle dedikten sonra adam içime sert girmeye bir başladı dairem başımıza yıkılacaktı o kadar sert girdi yani.

Beylikdüzü Escort Asuman
Beylikdüzü Escort Asuman

Escort Asuman Sert Seviyor

Beyler ben Beyildüzü Escort Asuman olarak şimdi sizlere kardeşim ile aramızda geçen bir tartışmayı anlatacağım.

Ben Beyildüzü Escort olarak adama istediğini yapabilirsin kardeşim sana bir şey yapmaz deyince adam beni bitirdi resmen.

Neyse biz öyle sert sevişirken birden erkek kardeşim odaya girdi adama sen ne yapıyorsun lan ablama dedi.

Ben kardeşimden böyle bir şey beklemezdim adam her ne kadar abladan izin aldım dese de kardeşimden dayağını yedi.

Adam kalkıp daireden çıktıktan sonra gidip kardeşime tokat attım sen ne yaptığını sanıyorsun senin yüzünden o adam bir daha buraya gelmeyecek.

Ama abla görmedin mi seni nasıl bağırta bağırta sikiyordu sen sert sevmezsin ki hayır seviyorum nereden biliyorsun sevmediğimi dedim kardeşime öyle deyince oda beni yatağa atıp sertçe sikti.

Asiye beylikdüzü elit escort, sadece vip hizmet veriyor:

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir